Home
Menj, Forest, menj!

Menj, Forest, menj!

December hatodikán jöttem haza. Kezdek magamhoz térni.

Egy hete, még a karácsonyi készülődés előtt, volt egy nap, amikor mindennapi teendőim végeztem,  ugye, ahogy az lenni szokott, és észreveszem a lakásomban majd egy éve kiragasztott képet, az „üzenetet”. Nagyjából azért tettem ki, hogy motiváljon és, hogy mindig jobb kedvre derítsen. Már vagy századszor olvastam el, amikor fejbekólintott a felismerés. A heuréka, a hűbameg effektus. Find elephants and kiss them. Jé. Mosoly. Köszönöm, megtörtént. Az elefántos sort azt hiszem januárban, vagy februárban húztam még alá, mert azt tartottam legerősebbnek az egész szövegben. Szó sem volt akkor még Indiáról. Tény, hogy már akkor elefántokkal akartam fürdeni.

S így…

Hogy ez is beletartozna-e a vonzás hatalmának elméleteibe, gyakorlati részébe, azt meghagyom neked és adok egy kis időt gondolkodni . Ha nem más, kipróbálhatod.

Most még csak azt kell meglátnom, mit húzok alá a közeljövőben.

Leave a comment